CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v CADO spletni trgovini. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen. Nekatere slike so simbolične, dekorativni material ni vključen v ceno.

POSTOPEK PO ODDAJI NAROČILA

ELEKTRONSKO OBVESTILO O NAROČILU

Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. V tem koraku imate v roku 2 ur možnost preklicati naročilo.

VERIFIKACIJA NAROČILA

Če naročila ne prekličete, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Preverili bomo podatke in dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdili. Če artiklov, ki jih boste naročili ne bo na zalogi vas bomo o tem obvestili. Pridržujemo si pravico do zavrnitve naročil v primeru očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih napak, o čemer vas bomo takoj obvestili. V primeru nejasnosti vas morda pokličemo za preverjanje podatkov ali zagotavljanje pravilne dobave. S potrditvijo naročila je sklenjena kupoprodajna pogodba.

DOSTAVA NAROČILA

Blago bomo v dogovorjenem roku pripravili in odposlali.

NAČINI PLAČILA

Ob nakupu v spletni trgovini CADO lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

  • plačilo na TRR - bančno nakazilo ( dostava takoj po prejetju plačila )
  • po povzetju ( dostava v 3 delovnih dni )

PODATKI ZA NAKAZILO 

IBAN : SI56 3300 0001 0456 591 

Banka : ADDIKO BANK

NAZIV: CORREDOR ANDREJA ANGELOVIĆ S.P., LJUBLJANSKA 58 , 3000 CELJE

SKLIC: številka naročila 

VRAČILO BLAGA

Potrošnik lahko v roku 14 dni od prevzema blaga prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer lahko vrne blago brez navedbe razloga. Rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga.

Potrošnik lahko obvestilo o odstopu predloži na obrazcu za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj, ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če potrošnik prevzeto blago vrne, nosi vse stroške vrnitve v našo prodajalno sam. Kupnino mu vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. prejemu vrnjenega blaga na z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Naše podjetje ima s Pošto Slovenije d.o.o. sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Zato prosimo, da v primeru, če v pošiljki prejmete poškodovano posodo o tem TAKOJ obvestite dostavno pošto (vašo lokalno pošto, ki vam je pošiljko dostavila). Poškodovano posodo obdržite v originalni embalaži v kateri je bil artikel dostavljen. Delavec iz Pošte Slovenije bo napisal zapisnik o poškodovani pošiljki, vi pa napišete reklamacijski zapisnik na podlagi katerega vam bomo izdali dobropis in ga priložite k zapisniku o poškodovani pošiljki. Poškodovana posoda bo nato na stroške Pošte Slovenije d.o.o. dostavljena nazaj pošiljatelju in postopek reklamacije bo stekel.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik sporoči osebno, o čemur mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

CORREDOR s.p. skladno z zakonodajo ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

CORREDOR S.P. kot ponudnik blaga, ki se ukvarja s spletno trgovino, skladno z zakonodajo objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

PODATKI O POGODBI (NAROČILU)

Podatki o pogodbi bodo shranjeni in so kupcu na voljo do zaključka izvedbe prodajne pogodbe.